mandag 22. desember 2008

Trekkspillkort

Jeg er blitt inspirert av Marianne til å lage disse trekkspillkortene, så tusen takk for ideen!!!
Nå har de blitt sendt til mottaker, så nå kan jeg trygt legge de ut i bloggen min.
Først et pepperkakekort med stempler fra ladybugandfriends, unik hobby (tekst), norsk stempelblad (tekst) og whipper snapper. Jeg har malt med distress og brukt diamond glaze på kjærlighetene og kinnene. Pyntet masse med glitter. Har tatt bilder i forskjellige vinkler og sider slik at dere kan se kortet på alle måter. Et veldig morsomt kort å lage.










3 kommentarer:

Gunn-Hege sa...

Grytti fisen asså Anne!!!!
Dissa trekkspillkorta dine er sååååå lekre!!!!!
(det er forøvrig alt du lager, men trekkspillkorta dine tar kaka asså!!!)
Ønsker deg et fantastisk nytt år!!!! Håper alle dine ønsker går i oppfyllelse!!!!
STOR KLÆM fra Gunn-Hege =0)

Linda sa...

Wow dette kortet var driiiitstilig, for å si det pent! :) Og gratulerer med ny blogg!!!

Iren sa...

Heia Anne!

For et herlig kort du ha laga :o)

Legger deg til min nye blogg jeg ;o)

Ha en fin nyttårskveld.

Klem fra Iren