mandag 22. desember 2008

Trekkspillkort












Her er er et trekkspillkort til , laget med mitt aller første stempel som er denne glade snømannen. Den har liksom fått en helt spesiell plass i mitt hjerte, derfor må det lages kort med denne hver jul. Jeg har malt med distress og pyntet med glitter. Har brukt en stanser for å lage "busker" der det egentlig er kjærligheter foran pepperkakehuset. De små snømennene er laget i krympeplast.
Teksten er fra kreativ hobby og God Jul teksten er ukjent. En gave jeg fikk i adventkalenderen på rubberstampforum -08.

2 kommentarer:

Monique sa...

What a beautiful card!

Hege-Annie Simonsen sa...

Oi, så mye flott du lager!!

Oppdaget jo raskt at du er ganske fersk blogger! Så gøy at du har begynt med dette da! Selv begynte jeg ikke før i august og har ikke holdt på med det SÅ lenge egtl. :o)

Gøy er det iallfall! Ser fram til å besøke deg flere ganger for å se på det du lager neste år - som bare er en dag unna! Hihi! :o)

Klem, Hege