lørdag 21. februar 2009

Sarah Kay - kort

Denne jenta er jo så utrolig søt da, så hun fortjener kanskje ikke denne "rufsete" stilen som
jeg har prøvd meg på her, men jeg har altså revet og rufset fælt i kantene på kortet. jeg prøvde å lage rufsete kanter på fletteborden også, men dette er jeg ikke fornøyd med. Man lærer av feilene man gjør, heldighvis. Ellers har jeg malt med distress reinkere, teksten er fra Ett Trykk. Blomstene og granbarene er stanset ut. Har brukt gullpapir (fått av mor - tusen takk!!! Klem), magic mesh, gull-metallpynt og gullsløyfe.
Fletteborden i kanten har jeg brukt mal til. Den heter Diamonds Folds. Jeg har kjøpt min på Norli bokhandel. Dessverre har jeg ikke laget innsiden på dette kortet - vet ikke helt hvem som skal få det ennå!

4 kommentarer:

Beata Ewa sa...

Dette var så nydelig, Anne!
Så søtt motiv, og den rufsete stilen passer veldig bra her, synes jeg!!

Ha en flott helg!

Riet sa...

woww woww Anne,what a beautiful card,l love the colours.

have a nice weekend.
hugs Riet.xx

Iren sa...

Syns denne rufsete stilen passet godt til motivet jeg Anne! For et skjønnt kort!

Ha en flott helg!

Klem

Kirsten Aune sa...

Åååå - så nydelig, Anne! Jeg syns også den rufsete stilen passet veldig godt. Nydelig fargesammensetning og så mange herlige detaljer! LEKKERT!!

Håper dere har hatt en fin vinterferie. Her har det gått i ett, med besøk fra Trøndelag.... Ha en fin søndag, vennen!
God klem