tirsdag 27. januar 2009

Photo Fun Challenge

Photo Fun Challenge
My sweet friend Lena Katrine gave me this fun photo challenge the other day:*Open the folder "my pictures".*In the 6th folder, take the 6th picture and post it on your blog.*Write something about the picture.*Challenge 6 new people to join this challenge.*Put a link in their blog to let them know they are challenged.





This is a picture from my 6th folder in vertical order. The file only contains photos of my family and our christmastrip in the wood, looking for Father Christmas!! It was a cold and dark evening and we could really get the spirit of christmas. At last we found Santa Claus.... and the children was so happy and they gave him lots of hugs!!! Only one evening, but it gaves me lot of memories!!

Now,...... I am going to challenge: Gunn Marit, Marianne,GunnHege,Tove, Kim og Solveig.

Good luck, friends!!!

6 kommentarer:

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Hei, så bra du vil være med på swapen! Det er notert. :)

Klem

Lise

Gunn Marit sa...

Takk for utfordringen Anne, skal sjekke i fotomappa mi!! Skikkelig julestemning på bildet ditt!

Marianne sa...

Jeg skulle gjerne ha tatt denne utfordringen. Så gøy at du tenkte på meg! Jeg har vært mye rundt og tittet på alle bildene som er plukket frem, men jeg sitter her med min HELT NYE pc, og her er bildemappene temmelig tomme...
Får nok ha denne til gode:)

Ha en fin onsdag
Klem Marianne:)

Gunn-Hege sa...

Skal finne fram bildene mine og telle til 6 to ganger jeg, morosom utfordrng!
Takk for at du tenkten på meg =0)
KLÆM!!!!!

Inger Marie sa...

Så nydelig kortet ditt under her var :)
Ønsker deg en flott helg!!

Gunn Marit sa...

Hei Anne, tusen takk for nydelige ATC'er til øyeswappen min!! De var bare helt topp!!