tirsdag 20. januar 2009

AWARDS

Jeg har vært så heldig å fått disse awardene av Gunn Marit. Tusen, tusen takk vennen. Jeg er kjempeglad!!!

The award is called 'The Marie Antoinette' a Real Person, a Real Award.




The rules are:
1. Link to the person who gave you the award
2. Nominate 7 more persons
3. Link the nominees and let them know about this award
4. Post the award on your blog







The rules are like this:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to.

My five things I'm addicted to:
Cardmaking, Coffee, StazOn, DistressInk, and friends!!

Jeg velger å gi disse awardene videre til alle dere bloggvenner som besøker bloggen min, siden det er så mange som fortjener disse. Jeg synes det er så vanskelig å sortere ut bare noen - det er veldig mange av dere som betyr veldig mye for meg og ikke minst gir meg masse inspirasjon til kreativ utfoldelse. Dere har masse å gi og jeg setter utrolig stor pris på hjelpsomheten dere gir meg, initiativene flere av dere tar, og ikke minst tiden dere bruker på å kommentere og besøke akkurat min blogg!!! Klem til dere alle!!!

Ingen kommentarer: