lørdag 26. september 2009

50 års jubilant!!!

Forrige helg var vi på messe i Skedsmohallen - utrolig gøy!!! Jeg handlet, skravlet og lo omhverandre. Det ble en del shopping, men har ikke fått prøvd varene mine noe særlig enda. Døgnet har ikke nok timer bestandig....sukk! Men jeg gleder meg villt til å ta det i bruk som jeg handlet!!
Nå er det snart et 50 års lag som står for døren.




Måtte bare prøve å lage et kort utifra dette motivet. Tøff og barsk utenpå , men veldig myk innvendig! Kortet er et trykk jeg fikk for lenge siden, så jeg aner ikke hva slags stempel dette er.
Det er malt med distress på akvarellpapir, ellers pyntet med litt stæsj!!!

Ellers tusen takk til alle dere som har vært på besøk i bloggen min - alltid så trivelig å lese det dere skriver. Klemmer til dere alle!!!

10 kommentarer:

Pia sa...

woow hvor er det et super sejt kort, fint motiv

Iren sa...

Skikkelig kult kort Anne!!! Elsker det kule stemplet der selv om jeg ikke har det selv enda ;)

Ha en flott søndag!

Klem

Maya sa...

Heisann Anne :)
Og tusen takk for sist!
Så moro vi hadde det *fnis*

Og så stilig kort du har laget!!
Bamsen er ett stempel fra Viva Las vegas stamps,og finnes i min samling også,så herlig :)
Ha ei flott ny uke,
klemmer fra Maya :)

Anonym sa...

WOW..... Kjempekult kort!Anne.Farger og motiv var rå kult!!
Den som får dette blir nok glad tenker jeg!! Ha en fin dag videre!!!

Grethe Røren sa...

Kjempestilig kort !!!!
Mye flott i denne bloggen, så jeg kommer nok igjen senere en gang :)

Klem Grethe

Paula sa...

What a beautiful card for a men, so nice. Greetings Paula.

Inger Marie sa...

Kortet er jo kjempe stilig Anne :)
Ha en fin ny uke
God klem

Lene Aase sa...

Så utrolig stilig kort, han bamsen var jo bare så tøff!!! Håper alt står bra til med deg:)

Klemmer fra Lene:)

Lisbeth. sa...

Kjempeflotte kort som alltid.. hvordan får du det til?? ;D

Kjersti sa...

Knallstilig kort! :) Motivet er jo berre heilt herlig!